Nem csak a rajongók, hanem az HBO is nagyon rá van pörögve a sorozat következő évadjára, melyet elvileg idén nyárra várhatunk.

Addig amíg George R. R. Martint kapacitálták a befejezés írására, a csatorna kreatívjai nem tétlenkedtek. Folyamatosan csöpögtették az infókat a fanoknak és minden lehetséges úton-módon igyekeztek és igyekeznek fenntartani a rajongótábor  érdeklődését. A szereplők is elég aktívak voltak, de, akik még Sophie Turner bikinis képeivel sem elégedettek azok már ihatják a Trónok harcás bort is.

Szabadulószoba, mint promóciós eszköz

Nem az HBO volt az első és feltételezhetően nem is az utolsó, aki fantáziát lát a szabadulószobákban, ha marketingről van szó. Tavaly egy montanai kisváros önkéntes tűzoltósága kijutós játékkal kalapozott pénzt eszközvásárlásra, és a Resident Evil VII. részéhez is összerakott egy szabadulószobát a film forgalmazója.

Itthon is láthattunk már hasonlóra példát: a Heinkken készített saját szabadulószobát magának, a Red Bull pedig főszponzora volt a nemrégiben Budapesten rendezett szabadulószoba világbajnokságnak.

A játékok során lehetőségük van a résztvevőknek személyes benyomásokat tapasztalatokat szerezni egy-egy brandről, és ha valamilyen filmről van szó, akkor saját magukat is a történet részesének érezhetik. Ez hatalmas élmény a rajongóknak és egyben óriási lehetőség a marketingeseknek.

Trónok Harca szabadulószoba

A Trónok Harcához készített szabadulószobát a márciusban Austinban rendezett SXSW fesztiválon tárta a közönség elé, másik két sorozatához a Szilícium-völgyhöz és Az Alelnökhöz készített szobával együtt. A mindhárom játékot sikeresen teljesítő csapatok jutalma az volt, hogy felülhettek a vastrónra egy fotó erejéig.

Sajnos a Trónok harcás szabadulószoba csak pár napig volt elérhető, ráadásul Texasban és nem tudni készülő hasonló akcióról. Főleg azt nem, hogy Magyarországon várhatunk-e egy ilyen tematikus kijutós játékot az új évad előtt.

De azért van egy jó hírünk is: Közeleg a nyár!